Петролът на 21-ви век(не е вниманието)

Нормалният човек, който не идва от богато семейство вече има шанс да създаде богатство…

Това е възможност, която се случва 1 път на 100 години и
най-хубавото е, че живеем точно в този период.

Навал Равикант, инвеститор в стотици компании, говори за това, че има 4 вида лостове, с които можем да забогатеем.

  1. Най-старият от тях: човешкият труд. Използваш хора, които да извършват конкретно действие, за да може да това да ти спести време и усилия, за да можеш да мислиш за продажбите и растежа на бизнеса ти.
  2. Вторият начин, който също датира от хиляди години: парите. Използваш пари, за да правиш пари. Инвестираш в акции, земи, имоти, бизнеса ти…
  3. Третият начин, който се появи през последните няколко години е създаването на код. Програмиш софтуер, който разпространяваш и хиляди хора го използват, без да е нужно да обръщаш внимание на всички от тях. Проблемът тук е, че не всеки от нас може да създава код, товаааа не е за всеки хаха
  4. Четвъртият начин, който позволява на обикновените хора да създават богатство, това е медията. Създаваш 1 къс съдържание, който може да се гледа буквално от милиони хора. Има три вида съдържание: – Да забавляваш хората – Да вдъхновяваш хората – Да обучаваш хората. 

Хората като Скалата, Конър Макгрегър, Мистър Бийст, Уорън Бъфет създават медия, създават съдържание. 

Под каква форма, това вече е специфично, защото Бъфет със сигурност няма тик-ток или иснатграм, но е непрекъснато по интервюта в CNBC и други телевизии, за да може да изгради какво?!?

Личен Бранд – петролът на 21-век.

Голяма част от успешните компании през последните 20 години е базирана точно на това, а именно на Личен Бранд…

Каква е приликата между Джеф Безос, Илън Мъск, Скалата, Мистър Бийст, Марк Зукърбърг, Уорън Бъфет?

Всички те имат личен бранд и изграждат компаниите си около него.

Дали е случайно, че Илън Мъск си купи туитър преди няколко месеца? Не мисля!

Дали е случайно, че Бъфет изнася лекции от години и прави конференции с инвеститорите в компанията си всяка година и събира десетки хиляди хора в Омаха. 

Не мисля!

Дали е случайно че всички хора, които изброих по-горе и много други постоянно дават интервюта и говорят на различни теми?

Дали го правят за пари?

Разбира се! Просто го правят по толкова добър начин, че повечето хора не разбират каква е целта. Но всеки един от тези хора продава 1 нещо и това е идеята зад компаниите или фондациите му.

Бил Гейтс постоянно говори за фондацията и как са помогнали на хората…

Илън Мъск говори от години как ще заведе хора на Марс…

Зукърбърг говори непрекъснато за звързването на хората и как фейсбук са най-добрите в това.

Джеф Безос има десетки лекции на тема – стартиране на успешен бизнес…Защо ли? Ами защото неговите клиенти за търгвоцтие и предприемачите, за това…

Ако искате да сте от елита, тррябва да изградите лизен бранд. Трябва да се покажете, защото това е следващото ниво на бизнес. Ако искате да изкарвате повече пари, да сте по-разпознаваеми и хората да ви се доверяват по-лесно, новото нещо се нарича Личен бранд!

Преди 200 години силата е била в правителството и монарха, който казва какво да се прави.

Преди 100 години, силата е била в корпорациите – 1 лидер казва какво да се прави и всички надолу изпълняват.

Днес силата е в индивида. Ако имаш знания и умения, ако имаш на какво да научиш хората, ако искаш да продаваш успешно продуктите и услугите си, за да си в 1% от хората, със сигурност трябва да го направиш през личен бранд. 

Просто защото всичко друго ще отнеме повече време и много по-малко хора ще купуат от теб…

Доказано е…

Не случайно всички тези хора, които ти изброих изграждат личния си бранд от години.

Бъфет е бил на 26-годишна възраст, когато е преподавал в университета в Омаха. Не е нужно да чакаш, за да стане на 90…

Това, което казва Бъфет е, че това, с което искат да го запомнят хората е, че е бил учител…

Най-успешният инвеститор на всички времена, иска да бъде запомнен като учител…

Мистър Бийст или Логан Пол създадоха брандове за милиарди още на първата им година, само защото имат личен бранд. Децата по целия свят се избиват да купят напитките или шоколадите им, не защото продуктите са нещо невероятно, а защото когато аудиторията ги използва, тя се свързва и характеризира с конкретното общество на човека, който стои за марката. 

ПРИНАДЛЕЖНОСТ – това е най-голямото предимство, когато изграждаме продукти и услуги, които са базирани на личния ни бранд.

Спри да чакаш перфектният момент, започни да създаваш личния си бранд още сега, дори и да си само 1 стъпка пред другите в нещо.

Просто заснемай ежедневието си и пътят на растеж, това със сигурност ще вдъхнови конкретна група от хора, които в даден момент ще искат да ти станат клиенти на бизнеса, който имаш…

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *