Първата книга в България, която ще ти покаже как да изградиш успешен личен бранд по правилния начин и да изкарваш пари от знанията и опита си...

готови скриптове за реклами, продажбени страници, позициониране и влияние

Какво ще научиш в книгата:

Какво получаваш:

✅ Книгата "Златна треска" от Николай Вълев

✅ Онлайн събитие на живо в стил въпроси и отговори с Николай Вълев в платформата на Zoom

✅Неиздавана книга на Николай Вълев, в която ще намериш 200 от най-добрите реклами в света, както и описание защо са повлияли на пазара и как ТИ можеш да имплементираш методите и да влияеш на аудиторията.

Офертата изтича след:

Дни
Часове
Минути
Секунди

24.99 лв. 19.99 лв.

Офертата е валидна до 31.10 в 23:59 ч.

Индустрията за 100 милиона в България...

През последните години, благодарение на това, че основах издателство Александрия, видях, че индустрията за книги и обучения в България е на стойност поне 100 милиона. Тук дори не броя университетите.

Това, което се случва, е че вече хиляди експерти продават знанията и опита си, като дори някои от тях правят милиони от обучения, курсове, менторски програми и т.н. Имаш уникланата възможност да бъдеш един от тях.

Една от най-големите грешки в живота ни е, че често пропускаме големите тенденции, които се случват и истината е, че това, което често прилича на здрава работа, е просто позиционирането в правилната индустрия, в правилното време + търпение.

Ако има 1 тенденция за 2024 година, то това е да продаваш собствените си знания и опит под формата на книги, обучения, курсове, семинари, менторски програми, ретрийти и други.

Точно това е причината да създам тази книга, а именно да научиш конкретния процес, който ще ти помогне да започнеш от нулата и да имаш шанса да изкарваш парите, които ще ти подсигурят свободата да живееш, работиш и да се грижиш за семейството си от където искаш в света.

Предвижда се, че до 2028 година, индустрията с обучения ще бъде двойно по-голяма, заради нарастващата нужда от експерти, които да ни спестяват време, пари, усилия и терзания по конкретен проблем.

99% от растящите индустрии в историята следват този 5-стъпков модел:

Теорията на Евърет Роджърс(социолог) за разпространение на иновациите разделя приемането на нова технология или идеи на пет различни групи: иноватори, ранни адаптиращи, ранно мнозинство, късно мнозинство и изоставащи.

Това се случило с Интернет през 90те, това се е случило с технологичните компании в началото на 2000та, това се е случило с имотния балон през 2006-2008, това се е случило със социалните мрежи през 2010, това се е случило с криптовалутите от 2012 до сега, това се случва и с новия тренд на 2024 г, а именно: да продаваш знанията си.

Много често хората си мислят, че успехът им зависи на 100% от тях, но това, което се случва е просто правилен тайминг.

Хората, кои са намерили злато в Калифорния по време на златната треска са направили пари в началото, но тези, които са създали дългосрочно богатство са тези, които са продавали кирките и лопатите.

Сега е правилният момент да хванеш тренда и да си от ранно адаптиращите се. Няма да те лъжа, вече не сме 2015, когато повечето успешни експерти започнаха да продават експертизата си в интернет.

Тогава беше златната треска за повечето. Но сега имаш шанс да бъдеш от първите, които хващат голямата втора вълна. Вече има изградени принципи и основни играчи, но това, което се случва е, че няма изявени експерти в конкретни индустрии, които да заемат мястото на водещи там.

Не бъди от ранното мнозинство или дори изоставащите в конкретна индустрия, просто защото там вече няма да има пари за новите играчи.

Сега е най-правилното време да действаш и да продаваш експертизата си на хора, които търсят и имат нужда от теб.

Злато! Злато! Злато!

Роден в Германия, Леви Щраус тръгва за Съединените щати в търсене на нови възможности и приключения.

Пристигайки в Сан Франциско през 1853 г., Щраус вижда оживен град, гъмжащ от златотърсачи, търсещи късмета си в златните полета.

По някаква случайност Леви Щраус пристига по време на златната треска в Калифорния.

Въпреки това, той бързо разпознава различен вид златна възможност - доставянето на издръжливо облекло за миньорите, чиито условия на труд били ужасяващи.

Усещайки нуждата от здрави работни панталони, които могат да издържат на взискателните условия на работа, той използвал здрав плат, известен като "патешки плат", партирайки си с местен шивач на име Джейкъб Дейвис.

Заедно те измислили революционна идея - подсилване на точките на напрежение на панталоните с медни нитове, повишавайки тяхната издръжливост и дълголетие.

Тази иновация тотално променила всичко, тъй като миньорите се стичали на куп към Levi Strauss & Co. за надеждните, здрави панталони, които станали известни като „сини дънки“.

Мълвата за изключителното качество и функционалност на сините дънки на Леви Щраус се разпространила като горски пожар, привличайки не само миньори, но и работници, животновъди и каубои.

Търсенето на тези издръжливи панталони нараствало бързо и Levi Strauss се превръща в синоним на здраво и надеждно работно облекло.

Само няколко години по-късно Леви Щраус е национално известен и се превръща в икона на няколко поколения след него.

Той служи като напомняне, че понякога ключът към успеха не е в преследването на очевидната награда, а в разпознаването на допълнителните възможности, които я заобикалят.

Как може да направите това във вашия случай?

Като влезете в бързо-развиваща се индустрия, в която има голямо търсене и малко предлагане. Докато хората се опитват да продават добавки, дрехи, маратонки, това, което все още не е напълно заето и конкурентно е индустрията с обучения.

Ако Леви Щраус се беше озовал на друго място в Америка, имаше голяма вероятност да не сме чували никога за него, просто защото е бил на правилното място, в правилното време, което е и индсутрията за книги, обучения и семинари през 2024 г.

Леви Щраус става нарицателно за една поговорка в бизнеса, която е "Когато всички копаят злато, продавай лопати.”

За Николай Вълев:

Николай Вълев е маркетолог и бизнес стратег, който през годините е помогнал на десетки лични брандове да повишат продажбите и присъствието си в интернет.

Част от тях са Юли Тонкин, Active Sitting, Functional Bodies, Мими Дончева, Дени Андонова, Асен Миланов и други. Основател на издателство Александрия – издателство за практични книги в различни сфери от живота на хората.

Автор на книгата "Златна Треска" и лектор на десетки събития за маркетинг и продажби. През годините е помогнал на хиляди хора да стартират личния си бранд, да се позиционират правилно и да изкарват повезе пари от знанията и опита си.

През лятото на 2023 г. продава издателския си бизнес и се концентрира върху това повече хора да монетизират екскепртизата си успешно с работещите методи, които е открил от 2014 до днес.

Генерирал е около 7 000 000 милиона в продажби за негови бизнеси и клиенти за последните 3 години.

Какво казват хората за Николай Вълев:

Юли Тонкин: "През годините Ники ми изкарва милиони."

Дени Андонова: "Ники ми помогна да опаковам моето знание, базирано на 5 висши образования в продукт, който да бъде полезен на хората."

Християн Стоилков: "И за двете ми компании съм се консултирал с Николай Вълев, като той ми е бил полезен в посока на това как да изградя по-добре личния си бранд, как да маркетирам по-добре продуктите и услугите ми."

Русанка Начева: "Познавам Ники Вълев от 2020 година и знам, че той е много добър специалист в областта на онлайн маркетинга."

Борислав Ангелов: "Ако има 1 човек в България, към който бих се обърнал, за да подобря моите бизнес умения, то това е Ники Вълев"

Велизар Величков: "Ники Вълев е един от най-добрите експерти по развиването на личен бранд в България. Познанията му за реклама, позициониране и продажбени механизми (като уебинари и живи събития) са изключително задълбочени.

Разговорите ми с него винаги са ми давали страхотни идеи и вдъхновение за развитието на моя личен бранд, за което съм му изключително благодарен и го препоръчвам с две ръце като експерт и учител."

Близо 1 000 човека вече четат книгата:

Какво получаваш:

✅ Книгата "Златна треска" от Николай Вълев

✅ Онлайн събитие на живо в стил въпроси и отговори с Николай Вълев в платформата на Zoom

✅Неиздавана книга на Николай Вълев, в която ще намериш 200 от най-добрите реклами в света, както и описание защо са повлияли на пазара и как ТИ можеш да имплементираш методите и да влияеш на аудиторията.

Офертата изтича след:

Дни
Часове
Минути
Секунди

24.99 лв. 19.99 лв.

Офертата е валидна до 31.10 в 23:59 ч.

Допълнителна информация за книгата:

📌 Страници: 176

📌 Корица: Мека, с релеф

📌 Съдържание: Текст

📌 Автор: Николай Вълев

Безплатен преглед на част от книгата:

Какво получаваш:

✅ Книгата "Златна треска" от Николай Вълев

✅ Онлайн събитие на живо в стил въпроси и отговори с Николай Вълев в платформата на Zoom

✅Неиздавана книга на Николай Вълев, в която ще намериш 200 от най-добрите реклами в света, както и описание защо са повлияли на пазара и как ТИ можеш да имплементираш методите и да влияеш на аудиторията.

Офертата изтича след:

Дни
Часове
Минути
Секунди

24.99 лв. 19.99 лв.

Офертата е валидна до 31.10 в 23:59 ч.

Често задавани въпроси:

📌 Какво ще се случи, след като поръчам книгата:

Човек от екипа ни ще се свърже с теб по телефона, за да потвърдим поръчката и адреса

📌 Ако купя няколко книги, мога ли да получа намаление:

За повече от 10 бройки, може да се свържете с екипа ни на телефон 0896 87 94 50

📌 До колко дни ще получа книгата си, след като поръчам:

В рамките на 1 работен ден книгата ще бъде при вас с куриер на Спиди

📌 Къде ще получа бонусите от книгата

Бонусите от книгата ще ти бъдат изпратени на имейл, след като поръчката е потвърдена

📌 Какво представлява книгата:

Книгата е практичен наръчник, който е структуриран стъпка по стъпка в това да продаваш по-успешно експертизата си. Всяка глава от книгата е надграждане на предишната, като е препоръчително да следваш всяка стъпка от книгата по упоменатия ред

📌 За кого е подходяща книгата:

Книгата е подходяща за експерти, които искат да продават знанията и опита си. Треньори, консултанти, коучове, психолози, учители, адвокати, лекари, брокери, търговци, маркетинг специалисти, терапевти, писатели.

📌 Колко време ще ми отнеме, за да прочета книгата:

Книгата е предназначена да бъде прочетена за няколко часа (4-5). Цяла информация е преактична и прилагането на знанията от нея може да отнеме и месеци.

📌 Ще започна ли да продавам успешно експертизата си след като прочета книгата:

Няма да успееш да продаваш успешно експертизата си след като прочетеш книгата. Ако приложиш обаче информацията, имаш възможност да увеличиш шанса си многократно и да имаш нечестно предимство пред останалите.

📌 Има ли гаранция за връщане на парите:

В 14-дневен срок можеш да върнеш книгата и ние ще ти върнем парите

📌 Как да получа достъп до Николай Вълев:

Можете да се свържете с екипа ни на телефон 0896 87 94 50

Какво получаваш:

✅ Книгата "Златна треска" от Николай Вълев

✅ Онлайн събитие на живо в стил въпроси и отговори с Николай Вълев в платформата на Zoom

✅Неиздавана книга на Николай Вълев, в която ще намериш 200 от най-добрите реклами в света, както и описание защо са повлияли на пазара и как ТИ можеш да имплементираш методите и да влияеш на аудиторията.

Офертата изтича след:

Дни
Часове
Минути
Секунди

24.99 лв. 19.99 лв.

Офертата е валидна до 31.10 в 23:59 ч.